Thursday, July 7, 2011

NADIAH BANGUN, BANGUN NADIAH!!!!

Ya ALLAH!
ALLAHU AKBAR!

Ya Allah,
Apa yang aku dah buat ni, ALLAHU AKBAR!


Ya Allah,
Kau lindungilah diri hamba mu ini dari hasutan syaitan.
Kau lingungi hati ini agar tidak mudah BIASA, agar sentiasa terpelihara dalam rahmat mu.

Aku hanya hamba mu yang lemah,
sentiasa lalai dan alpa,
sentiasa leka dengan hidup DUNIA,
hati ini bagai BIASA, BIASA hidup tanpa mengingati MU,
hati ini bagai sudah terpateri dengan DUNIA,
DUNIA yang tidak kekal lama.

Ya ALLAH,
Aku TAKUT,
aku takut hati ini melupai MU,
Aku TAKUT,
aku takut pabila SYAITAN bertahta pada HATI ini,
Aku TAKUT,
aku takut pabila tingkah ku tidak kerana MU,
Aku TAKUT,
aku takut pabila perbuatan ku hanya mengikut NAFSU,
Aku TAKUT,
aku takut hidup ku BERAKHIR dengan sia-sia,
Aku TAKUT,
aku takut hidup ku BERAKHIR tanpa keredhaan dan rahmat MU,
Aku TAKUT,
aku takut pabila IBLIS LAKNATUALLAH mula bermaharajalela dalam diri.

Ya ALLAH, ALLAHU AKBAR!
Ya ALLAH, ALLAHU AKBAR!
Ya ALLAH, ALLAHU AKBAR!


Bantulah hamba mu ini,
Bantulah AKU,
AKU MOHON PADA MU!
AKU MOHON DENGAN SANGAT!
AKU MOHON DENGAN SANGAT
AKU MOHON DENGAN SANGAT!

No comments:

mengenal diri AKU

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Siti Nadiah Bakar nama diberi yang bermaksud Puteri Pemurah Yang Bersegera. Anak ketiga dari 4 beradik, seorang yang suka akan kanak-kanak. Sangat meminati musik dan bercita-cita untuk menggunakan bakat yang ada dengan sebaiknya. Sayang sangat pada keluarganya.